Kerro hyviä uutisia

Tiedät varmasti miksi S-ryhmä ja K-ryhmä levittävät omaa korttiaan kaikkien lompakkoihin.. miksi sitten yksittäiset liikkeet ja yritykset eivät kerää asiakastietoa ja hyödynnä sitä???

Jos omistat pienen vaateliikkeen tai vaikka kampaamon, oletko kerännyt asiakkaidesi yhteystietoja, jotta voisit kertoa heille hyviä uutisiasi?


Mitä ovat hyvät uutiset joita asiakkaasi haluavat saada?


Alennukset - tuoteuutuudet - tapahtumakutsut - jos keräät säännöllisesti asiakkaidesi yhteystietoja ja järjestelmällisesti lähestyt heitä tarjoten heille sekä kokemuksia, säästöjä ja hyötyjä - kerrot heille hyviä uutisia- niitä halutaan lukea.

Asiakas, joka on tullut luoksesi, on avannut mahdollisuuden sinun tarjota hänelle jotakin - hän on jo ilmaissut mielenkiintonsa - nyt on kysymys vain siitä, kuinka etenet asiassa....

Sähköinen markkinointi oli se sitten tekstiviestein tai sähköpostein kannattaa tehdä kunnolla, jos tekee ollenkaan - eli älä käytä omaa puhelintasi tai omaa sähköpostiasi... kysy lisää: www.inwise-fi.com tai tuolta meidän kotisivulta lukemalla mahdollisuuksista ja palveluistamme www.ertuki.fi

t. Kari

Kommentit

Suositut postaukset