Facebook, Twitter, Google+

Tänään taas mietin ja keskustelinkin eri henkilöiden kanssa nykytilanteesta paikallisella tasolla: jo pelkkä kotisivuajatus on monelle yritykselle ylipääsemätön sillä se koetaan turhaksi, sitä ei tarvita.
Ja jos ajatus ja asenteet ovat kotisivuja kohtaan tällaiset niin entäpä sitten sosiaalinen media.... no siitä ei voi edes keskustella.
Monet minunkin asiakkaistani ovat laittaneet facebook sivuja pystyyn ja olen heidän kanssaan keskustellut sivujen ja niitä fanittavien ihmisten todellisesta hyödyntämisestä, ja kysymys ei ole edes rahasta vaan pienen pienestä vaivasta, muutaman minuutin kirjoittamisesta ja joissakin tapauksissa ennalta ideoinnista - jokatapauksessa työstä, joka todennäköisesti oikeasti maksaisi itsensä erittäin helpolla takaisin.
Onko siis niin että vasta seuraavan sukupolven aikana meilläkin käytetään nykytekniikan tuomia markkinointikanavia asiakkaiden löytämiseksi ja "sivistämiseksi"... ja olemmeko siinäkin tapauksessa jo jäljessä sen hetkisten välineiden mahdollisuuksista...

K.

Kommentit

Suositut postaukset