Asiaa sunnuntai iltapäivälle

Käväisin lukemassa yhtä toista blogia ja totesin Jarin kirjoittavan asiaa ja toivon, että yhtä useampi oikeasti ajattelee näitä asioita ennenkuin tekee. Ja kun tekee, tekee sen miettimällä ja muuhun markkinointiinsa soveltaen.

Olemalla kiltisti samanlainen kuin muut ja noudattamalla alan pelisääntöjä voi kyllä pärjätä. Mutta merkittäviin irtiottoihin tarvitaan rohkeutta rikkoa karsinat ja tehdä jotain mistä asiakkaat haluavat puhua.
Näinhän se on, yksi aivan niitä perusteorioita mutta joskus vain tuntuu, että perus yrittäjällä vain on koko markkinointi-ja mainonta aivan hukassa. Mainontaan saatetaan vuositasolla laittaa useampi tuhatkin euroa miettimättä yhtään mitä sillä saadaan, koska näennäisesti se 30€/vko lehtimainos on edullinen- sitten päätetään ettei mitään kotisivua tarvita vaikka se olisi kustannukseltaan saman kuin lehtimainos mutta näkyvyydeltään ja mahdolliselta tuotoltaan aivan eriluokkaa..... kauanko vielä menee että pienetkin yrittäjät tämän tajuavat? Puhumattakaan sitten sosiaalisesta mediasta.

Palaillaan taas kun jotain vastaavaa löyty.

K:

Kommentit

Suositut postaukset