Lohja markkinoi

Niinpä niin.
Monelle päättäjälle markkinointi = mainontaa ja myynti = markkinointia..... mutta jos ei ole yhtäkään täysipäiväistä henkilöä joka suunnittelisi, seuraisi ja rakentaisi markkinointisuunnitelman, viestintästrategian ja myynnistä vastaavaa henkilöäkään ei varsinaisesti ole.... niin miten tämä voisi olla mahdollista (lue: yritysmaailmassa se ei olisi!)
Lohjan kaupunki ryhtyy markkinoimaan itseään keskitetysti oman markkinointistrategian pohjalta..... Kolmen vuoden aikana Lohja-markkinointiin on tarkoitus käyttää noin 230000 euroa.... Takavuosina on kokeiltu kaikenlaista, mutta nyt halutaan saada kerralla isompi paketti valmiiksi. Siihen on myös tarkoitus panostaa, kun asialle ei ole useampaan vuoteen tehty oikeastaan mitään.
Jo ensimmäisessä vaiheessa tämän vuoden aikana on tarkoitus toteuttaa Lohjan nettisivujen ja kaupungin graafisen ilmeen uudistaminen ja yhtenäistäminen sekä verkkomarkkinointi, johon liittyy kaupungin uusien mainosvideoiden toteuttaminen.
Mainosvideoiden esityspaikoiksi on kaavailtu ainakin nettiä....ote Länsi-Uusimaa lehdestä
...
Verkkomarkkinointi tarkoittaa tässä nettimainontaa..... ja mainosvideoiden näyttämistä mikä sinällään on hyvä yksittäinen asia.
Sitä vaan taas pelkää oikeasti että kukaan ei jaksa miettiä asiaa kokonaisuutena eikä näe että nyt suunnitellut asiat ovat yksittäisiä projekteja, ei kokonaisvaltaista markkinointia...tai sitten meille ei kerrota kaikkea.

Kommentit

Suositut postaukset